Friday, June 11, 2010

setahun kemudian...

hujan rintik2 kat luar.... dan saya sedang menahan rintik2 yang hampir jatuh dari mata.. kenapa? kenapa ya? dari mana harus saya mula? saya pun tak pasti kenapa.. tapi apa yang saya lihat dan baca di laman sosial itu benar2 buat saya seperti mahu menangis... kenapa begitu? kenapa mesti begitu?? ntah la... sudah bagus sangat ke sampai sanggup berkata2 begitu? tidak terfikir kah apa yang akan orang lain rasa bila baca apa yang kamu tulis tu? tidak punya hati mungkin? atau sudah tidak tahu mcm mana nak hormat orang? terpulang lah... bila saya fikir, kenapa mesti saya yang sedih? ada kaitan ke dia dengan saya? ya! mmg ada, dan kerana itu saya sedih... untuk siapa2 yang terasa saya mohon maaf..

setahun kemudian..... 10 hari lagi, bakal genap setahun dari tarikh terakhir saya post pada blog ni... dan hari ni saya benar2 rasa ingin meluahkan... tak tahu pada siapa.. lalu teringat pada blog ni... ada atau tidak ada yang membaca pun takpa... yang penting saya ingin meluahkan...

apa terjadi pada saya dalam tempoh setahun??

tak banyak pun yang berubah dan berbeza...

oh.. saya sudah berumah tangga dengan Mr. E... atau nama nya Sharil Ezrin..
3 April 2010 tarikhnya... syukur, impian kami terlaksana dan kami mengharap kan yang terbaik serta keredhaanNya dalam membina rumah tangga kami.... amin..
nanti2 saya masuk kan entry tentang majlis perkahwinan saya ye...

saya masih bekerja di tempat kerja lama... dan semakin seronok di sini... tapi..... satu hari nanti, pasti saya terpaksa tinggal kan kegembiraan bekerja di sana... dan harap akan dapat suasana kerja yang bahagia serupa seperti di PK....

apa lagi? tiba2 buntu....
nanti saya sambung bercerita lagi ye..
skg sudah ade rakan baru yang boleh memudahkan saya menulis di sini.... harap2 saya akan rajin bercerita lagi.....

4 comments:

jana said...
This comment has been removed by the author.
jana said...

Salam wanie,
weeh kena guna vacuum untuk buang semua buang sawang kat blog ni baru boleh baca entry terbaru ni,
Teruskanlan menulis ya,nanti bila kita lihat balik kita akan dapat melihat all the obstacle,struggles,and happiness yang kita meterikan didalam blog ini.
kak jana akan push pelan-pelan dari belakang ya:-(

jana said...

eh kenapa senyum kak jana kat commet atas jadi macam sedih pula,kak jana betulkan balik ya :-)

Wani Esmail said...

hehehe... maaf la kak jana... bersawang pulak rumah ni.. hehe~~
insyaAllah..
hari2 ade je idea nak tulis tapi tak sempat je nak tulis.. =)