Monday, June 22, 2009

mak dan abah




memang jarang sekali family saya sambut father's or mother's day...
biasanya pun hanya ucapan buat mak dgn arwah abah..

tahun ni, masa mother's day... saya hanya belanja mak makan nasik lemak untuk sarapan dan minum cendol pada petang harinya... bagi saya hari2 pun ahari yang wajib untuk raikan ibu bapa kita kan?? even saya pun tak la selalu sngat raikan mak tapi saya tau yg mak tau saya sayangkan mak.... THANK U FOR EVERYTHING MOM!! LOVE U SO MUCH...

untuk abah... saya ingat lagi, father's day yang terakhir dengan die... kan tak pernah celebrate, tapi father's day tahun tu, saya bagi abah mug batman yg ade tulis happy father's day... tak sangka tu jadi hadiah terakhir saya untuk arwah abah....
LOVE U DAD... semoga roh-mu dicucuri rahmatNya... Amin!!


3 comments:

MUMMYELLE said...

sekali pandang gambar cua dgn atok tu kan macam tas dgn atok je sbb cara cua berdiri ala2 tas gediks bila bergambar....
kalaulah atok ada lagi tak dpt nak bayangkan camnelah atok akan manjakan boy, tas and adkma kan.....sure nak apa je ambik2 kan...
al-fatihah buat abah tersayang....sob sob sob....

Wani Esmail said...

yeah...
sure akan manja gile semua...
sempat manja sekejap je diorg.. pun mesti diorg tak ingat...
dan cua rase, yg akan paling manja if abah ada.. is the most gedikest... TAS!!!

aida yurani said...

ahahaha, I sudah jumpa!